Olssons universum fyller sju

Idag har jag bloggat i sju år! Totalt drygt 377 000 visningar hittills.

De senaste åren har det varit cirka 60 000 besökare årligen till mitt universum. Det är verkligen jätteroligt att så många hittar hit.

Du är så välkommen!

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, and personal trainer. Now working as an occupational therapist.
Det här inlägget postades i Om Olsson och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Olssons universum fyller sju

  1. /B.J. skriver:

    Grattis!
    Du gör ett bra jobb med många läsvärda inlägg om hälsa/dieter/fasta med mera.
    Resten av dina iaktagelser tar jag lite som ”bonus” eftersom jag ofta känner igen dom i mina egna, men dock outalade, betraktelser 😉

    /B.J.

    Liked by 1 person

  2. rabarberpolisen skriver:

    Sju är magiskt….älskar din blogg! Grattis!!! 😀

    Gilla

  3. Grattis på sjuårsdagen! Vi är nästan lika gamla då – min blogg fyllde åtta i början av september.
    Kul att du är här och kul att vi träffas då och då i Blogglandia!

    Liked by 1 person

Kommentarsfältet är stängt.