Tant Pants bravader i revy

Enligt Pantamera har vi aldrig pantat lika många burkar och PET-flaskor i Sverige som under förra året. Jag, som ständigt plockar upp både burkar och flaskor (både pant- och fulburkar) för återvinning, känner viss stolthet över att ha bidragit till det pantrekordet.

Men som hängiven supporter till Håll Sverige Rent kan jag ju inte motstå att plocka en hel del annat skräp längs mina promenader. Jag upphör aldrig att förvånas över vad folk har kastat i naturen.

Ett litet urval av föremål som jag befriat naturen från:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kampen för ett skräpfritt Sverige fortsätter! 🙂

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. Now I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Miljö och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tant Pants bravader i revy

  1. rabarberpolisen skriver:

    Ett sisyfosarbete….respekt!!! 😀

    Liked by 1 person

  2. villacalifornia skriver:

    Fantastiska du!

    Liked by 1 person

Kommentarsfältet är stängt.