Mina märkliga huvudbonader

Vad gör man inte för att hålla mygg och älglus borta? Eller för att freda sig mot kyla, väta och vind? Ett urval av min sköna samling av knasiga huvudsaker:

vid-lovasberget

Sju kronor på loppis, för denna stickade sak.

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, and personal trainer. Now working as an occupational therapist.
Det här inlägget postades i Om Olsson och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Mina märkliga huvudbonader

  1. villacalifornia skriver:

    Allt klär en skönhet och jag är inte ensam om den åsikten 😊

    Liked by 1 person

  2. bergalott skriver:

    Håller med Laila. Du är en skönhet. Vilar ett lugn över dina anletsdrag. Jo, jag tycker faktiskt det. Men det kan också vara dina ord som jag uppfattar som lugna och sakliga när du bloggar. Lite ”engelsk” humor mellan varven och tja, jag hänger kvar här till nästa möss-säsong 😀

    Liked by 1 person

  3. Laila skriver:

    Kul med huvudbonadskavalkaden, allt klär en skönhet ☺

    Liked by 1 person

Kommentarsfältet är stängt.