Photo challenge: Between a rock and a hard place

WordPress Photo Challenge: Get out of the busy “now,” and imagine your New horizon

skeppsviken-2016-12-01-ii-kopia

Stuck between a rock and a hard place: but I will put one foot in front of the other, and keep walking.

Merry Christmas!

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. Now I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Uddevalla, Weekly Photo Challenge och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Photo challenge: Between a rock and a hard place

  1. elsa skriver:

    Befinner mig också där, försöker tänka att i mina sällsynta bättre stunder, att det är danande för min karaktär. Och när jag förhoppningsvis kommit ur situationen, har blivit en klokare och bättre människa. I mina mer frekventa sämre stunder, har jag lust att dela ut en rak höger eller två, men det gör man ju inte.
    Nyckeln till ett lyckligare liv, vet jag ej, på vilket sätt då?
    Hoppas du kan ta dig igenom.
    En riktig God Jul önskar jag dig/ elsa

    Liked by 1 person

    • Mrs Olsson skriver:

      Det som inte dödar, det härdar, säger de förnumstiga. Jag önskar att livet vore en räkmacka att glida runt på.

      Vi biter ihop och håller ut, eller hur? Glad Jul på dig, ändå! 🙂

      Gilla

  2. Indira skriver:

    That’s the key to live happily dear. Marry Christmas.

    Liked by 1 person

  3. Ping: New Horizon: Forward | What's (in) the picture?

  4. sustainabilitea skriver:

    May you find a better spot soon. Merry Christmas to you as well.

    janet

    Liked by 1 person

Kommentarsfältet är stängt.