Den tvålen vill jag inte ha

skylt-2Willys är min närmaste butik. Nu har jag handlat där så mycket att jag betraktar mig som stamkund. Och jag är tjenis med de flesta i kassan.

Nöjd kund, helt enkelt, med både sortiment och priser.

Idag fyndade jag till exempel Zoega kaffe för 19:90 per paket, och stearinljus för samma låga pris. Och prästost för 59:90 kilot. Det är billigt!

Men den här tvålen ville jag inte ha – trots ett lågt pris…

😀

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Second hand & shopping och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Den tvålen vill jag inte ha

  1. Tack! Där fick jag ett gott skratt!😀
    Trevlig helg!

    Liked by 1 person

  2. Laila skriver:

    Njae, den tvålen verkade inte något vidare 😁 Tack för skrattet!

    Liked by 1 person

  3. bergalott skriver:

    USCHTVÅL… hahahhahaaa…
    Men ska kolla om Prästosten håller samma pris i Sala, dit jag ska åka och handla i morrn. Bra tips, tack!😀

    Liked by 1 person

Tack för din kommentar!

