SuperSparSeptember: Oförutsedd utgift

Dag 11 i Utmaningen SuperSparSeptember

Svångrem

Hade en inbokad tid till farbror doktorn idag. 100 kronor, det kunde det väl vara värt. Men det slutade med att han prackade på mig medikamenter för 448 kronor också. ”Känner du dig inte trött?” frågade han, när jag tyckte att jag ändå var ganska frisk. Mina järnvärden borde upp till det dubbla, var hans diagnos.

Så där rök mina två fastedagar per vecka. Tänker att det inte är någon god idé att inte äta om jag lider av järnbrist.  Inte undra på att träningsmotivationen har varit så låg det senaste…

 

Spartankar från andra supersparare:

Frivid42  Familjen Fri  Guldkant på vardagen  Investeraren  Omedveten eller medveten konsumtion  Snålcoachen  Sparsessan  Köpstoppsbloggen  Sparsamhetsfamiljen med ett barn

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Ekonomi, Vikt & hälsa och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till SuperSparSeptember: Oförutsedd utgift

  1. Ping: SuperSparSeptember: Så gick det | Olssons universum

Kommentarsfältet är stängt.