SuperSparSeptember: En snål vecka

Dag 7 i Utmaningen SuperSparSeptember

Svångrem

Det är slutet på första veckan i snålmånaden september. Veckans inköp: 86 kronor. Jag har ätit av den mat som redan fanns i skåp och frys. En fastedag har jag gjort. Nästa vecka blir det två.

Jag har sett över mina PPM-fonder och gjort ett byte. Mascaran började tryta i början av veckan men jag körde tjuvknepet att ställa den i ett glas med hett vatten, för att få ut det sista. Äter fortfarande av mina balkongodlade tomater som mognar i sensommarsolen. Och igår plockade jag svamp.

Spartips från andra supersparare:

Frivid42  Familjen Fri  Guldkant på vardagen  Investeraren  Omedveten eller medveten konsumtion  Snålcoachen  Sparsessan  Köpstoppsbloggen  Sparsamhetsfamiljen med ett barn

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Ekonomi och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till SuperSparSeptember: En snål vecka

  1. Ping: SuperSparSeptember: Så gick det | Olssons universum

Kommentarsfältet är stängt.