SuperSparSeptember: Första fastedagen

Dag 3 i Utmaningen SuperSparSeptember.

SvångremIdag har jag kört 5:2. Det vill säga bara ätit max 500 kalorier: rå morot, kokosfett, ägg, ett pyttelitet halvmoget äpple jag hittade på ett träd utanför mitt kontor, några flisor stekt mandelkremla som en av handledarna hittat på vägen till jobbet. Och baljor med te.

Så jag har sparat in både en lunch och en kvällsmat.

Är jag  hungrig? Svar: JA! Men jag kan ju äta i morgon… Då ska deltagarna på jobbet få laga plättar som uppgift. Så då får jag gratis lunch!

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, and personal trainer. Now working as an occupational therapist.
Det här inlägget postades i Ekonomi, Vikt & hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till SuperSparSeptember: Första fastedagen

  1. Ping: SuperSparSeptember: Så gick det | Olssons universum

Kommentarsfältet är stängt.