Våg, halsband och bestick blev bästa köpen

Loppis-lördag: Pingstkyrkans second hand-butik var fylld till bristningsgränsen med folk och föremål. Köerna ringlade som ormar långt in i affären. Jag gick därifrån med mer än jag tänkt mig, i vanlig ordning. Men jag hade i vart fall haft med mig en kasse dit, med kläder som jag rensat ur garderoben.

Detta bildspel kräver JavaScript.

När jag packat ned allt i den stora tvättsäcken jag köpt, cyklade jag till café Yerba och satte mig i trädgården och njöt en timme, innan solen försvann.

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Second hand & shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våg, halsband och bestick blev bästa köpen

  1. Ping: Svängde ihop en gardin | Olssons universum

Kommentarsfältet är stängt.