Reda-hyllan nästan full

Reda kryddburk 2014-05-10I veckan sladdade jag in på Pingstkyrkans second hand på vägen hem från jobbet. Hade gått hem lite tidigare och jag hade inget särskilt för mig. Tycker det är ganska vilsamt för själen att gå där inne och kika bland myllret att prylar.

Denna dagen var det inte så mycket folk. Det var ju för all del ganska nära stängningsdags, så de kanske hade hunnit komma och gå.

Men jag gjorde ändå ett fint fynd! Ännu en kryddburk till min Reda-hylla. Blev så glad. Nu är det bara ett enda hål kvar att fylla: En halvstor låda med handtag. Det blir en utmaning.

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Second hand & shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Reda-hyllan nästan full

  1. Ping: Loppis-lycka: tre Reda-skäppor | Olssons universum

Kommentarsfältet är stängt.