Comhem kom igen!

 

Comhem logoEn helg utan tillgång till internet (Olssons universum – Comhems bredband kom bort): värre att uthärda än jag kunde tro. Hur stod de ut hela långa vintern i grottorna på stenåldern?? Våldgästade mor  och lånade hennes dator när abstinensen blev för svår på söndagen. Kollade om jag hade fått något svar på mitt gnäll-mejl, men nej.

Satt i möten på jobbet hela måndag eftermiddag, så jag missade att Comhem ringt mig strax efter lunch. Så innan jag gick hem för dagen loggade jag förhoppningsfullt in på min privata e-post för att se om där fanns något meddelande.

Halleluja, där låg två! En beställningsbekräftelse, och så ett svar från en medarbetare som bad om ursäkt för att hon gjort fel när hon beställt min tjänst. Nu ville hon gottgöra:

Jag fick tre månaders abonnemang kostnadsfritt, plus att hon hade skickat mig en trådlös router som extra plåster. Dessutom hade hon sett till att koppla in det tidigare bredbandet via modem som jag sagt upp, så att jag inte skulle behöva vara utan tills de fixat det nya.

Så nu är jag glad igen! Och nöjd att jag inte bytte leverantör.

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Ekonomi och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.