Okej, jag ändrade mig!


Jag vet: det är mindre än en vecka sedan jag häcklade brokiga brallor, och jeans med inbyggd stretch i tyget. Nu har jag köpt ett par som har både och. Man är ju inte mer kvinna än att man kan ändra sig!

Efter en seg start på lördagen hojade jag ner på byn. Har slitit ut musen (inga fula tankar nu!) och var tvungen att uppdatera hos Clas Ohlson. Det blev en obligatorisk runda på Pingstkyrkans second hand också.

Det jag var på jakt efter hittade jag inte. Men det blev ändå ett par söta fiskfat från Pukeberg, jeans, skjorta, underlägg, tunna svarta handskar och en ostkupa i plast. Summa: totalt 130 kronor.

 

Om Mrs Olsson

Former factory worker, journalist, personal trainer and occupational therapist. This year I'm taking a break to catch up with myself...
Det här inlägget postades i Second hand & shopping och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.